13 Aralık 2012 Perşembe

Bağdat Kafe - Bulutsuzluk Özlemi


Bagdat Kafe

Yolumuz uzun yavrum

Sen leyla ben mecnun

Maksat Bagdat, Babil in Kulesi

En kolay yol çöl , en kestirme

Lakin yasli kahin der dur gitme

Orda tas üstünde tas

Omuz üstünde bas kalmadi

Firtinadan kumlar

Içimize sizar

Çöl rüzgari yüzümüzü kavurur

Dudaklarimiz çatlar

Serap görür gönlüm mü avunur

Su gelen yarim mi

Göster yolu kahin çok yorgunum

Bekler o simdi beni

Çok geç kaldim

Bulusmam lazim

Bagdat Kafe de

Bagdat Kafe , varamadim hala

Bagdat Kafe , varamadim hala

Gittik mi gidebildik mi

Yoksa kaybolduk mu

Gördüklerimiz neydi

Büyülendik mi

Yolun sonu neresi

Hani kent nerede

Göster yolu kahin çok yorgunum

Bekler o simdi beni

Çok geç kaldim

Bulusmam lazim

Bagdat Kafe de

Bagdat Kafe , varamadim hala

Bagdat Kafe , varamadim hala

Orda duruyor mu hala

Orda duruyormu hala.

Bagdat Kafe .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder