14 Aralık 2012 Cuma

Beni Öldürdün - Bora Duran


Sana kalbimi versem gözlerim olur musun dedim
Aldigin her seyle beni biraz daha bitirdin
Içimden geçen ne varsa söyledim her birinden mermi yapip
En zayif ve en inanmis animda arkamdan siktin gittin
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Bensiz olama
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Mutlu olama
Anladim ki ben hiç üzülmemis
Askin gazabindan hiç yanmamis
Öyle safça sevmisim ki seni
Sanki hiç büyümemis bir çocuktum
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Bensiz olama
Birakmadin beni kendime
Yalanlar söyledin
Kalbimi çaldigin günden beri
Deliye döndürdün beni
Deliye döndürdün beni
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Mutlu olama
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Bensiz olama
Beni öldürdün dün gece
Mezara gömdün ölmeden
Son sözüm sana sen de burada
Mutlu olama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder