22 Aralık 2012 Cumartesi

Bilemedim Ki Ben - Cengiz İmren


Ayrilsam mi Kalsam mi
Alev Alev Yansam mi
Bu Kadar Çok Severken Aklimi Kaçirsam mi
Bu Kadar Çok Severken Aklimi Kaçirsam mi

Bilemedim ki Ben
Bilemedim ki Ben
Ne Oldu Ne Bitti Göremedim ki Ben
Sevemedim ki Ben
Iki Gözümdün Sen

Dünya Yikilsa da Dönemem Sözümden
Sevsem mi Sevmesem mi
Sen Olmadan Ölsem mi
Herkes Herseyi Söylerken Basim Alip Gitsem mi
Alem Hersey Söylerken Basim Alip Gitsem mi

Bilemedim ki Ben
Bilemedim ki Ben
Ne Oldu Ne Bitti Göremedim ki Ben
Sevemedim ki Ben
Iki Gözümdün Sen
Dünya Yikilsa da Dönemem Sözümden

Iki Gözüm Sana Verdigim Bütün Sözlerin Bir Bir Arkadasindayim
Dünya Yikilsa da Düzen Bozulsa da
Bütün Herkes Hergün Basima Kalksa da
Seni Seviyorum, Seni Seviyorum Dönenem Sözümden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder