16 Aralık 2012 Pazar

Hala - Sıla


Hala bi ses bi nefes yok
Düştüm ocağına eyvah
Özlemek ne acımasız yokluk
Söylemişmiydim
Boşluk üstüne boşluk
Görmeyeli ne mahvoldum sormuşmuydun
Hep hayal hep buruk
Perişanım kan revan
İnan ışık düşünce an ve an
Sana kilit sustalı
Bi medet bi hal çare
Hala bi ses bi nefes yok
Düştüm ocağına eyvah eyvah
Hala vurgun gözüm kör aklım sende hala
Hala bi ses bi nefes yok
Düştüm ocağına eyvah eyvah
Hala vurgun gözüm kör aklım sende hala
Bazısı kendini düşünür
Sadece kendi hayatını
Bazısı kalbini keser
İncitmeye korkar kendinden başkasını
Perişanım kan revan
İnan ışık düşünce an ve an
Sana kilit sustalı
Bi medet bi hal çare
Hala bi ses bir nefes yok
Düştüm ocağına eyvah eyvah
Hala vurgun gözüm kör aklım sende hala
Hala bi ses bi nefes yok
Düştüm ocağına eyvah eyvah
Hala vurgun gözüm kör aklım sende hala
Sende hala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder