10 Aralık 2012 Pazartesi

Japon Balıkçısı - Burak Bora


Denizde bir bulutun öldürdügü
Japon balikçisi genç bir adamdi
Dostlarindan dinledim bu türküyü
Pasifikte sapsari bir aksamdi

Balik tuttuk yiyen ölür
Elimize degen ölür
Bu gemi bir kara tabut
Lumbarindan giren ölür

Balik tuttuk yiyen ölür
Birden degil agir agir
Etleri çürür dagilir
Balik tuttuk yiyen ölür

Elimize degen ölür
Tuzla günesle yikanan
Bu vefali, bu çaliskan
Elimize degen ölür
Birden degil agir agir

Etleri çürür, dagilir
Elimize degen ölür.

Badem gözlüm beni unut
Bu gemi bir kara tabut
Lumbarindan giren ölür
Üstümüzden geçti bulut

Badem gözlüm beni unut
Boynuma sarilma gülüm
Benden sana geçer ölüm
Badem gözlüm beni unut

Bu gemi bir kara tabut
Badem gözlüm beni unut
Çürük yumurtadan çürük
Benden yapacagin çocuk
Bu gemi bir kara tabut
Bu deniz bir ölü deniz
Insanlar ey, nerdesiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder