8 Aralık 2012 Cumartesi

Sen Hep Böyle Kal - Cem Adrian


Ansızın çalınca yine kapın
Tanırsın sesini, tanırsın sessizliği
Ansızın soğuyunca avuçların
Tutarsın elimi, özlersin ellerimi
ve zaman öperken alnından
Okşarken yüzünü söylerken son sözünü
Bazen böyle olur
Bazen konuşamazsın
Kayar ellerinden aşk
Onu tutamazsın
Sen hep böyle kal
Böyle kal ki kalbin eğilsin önünde
Avunsun seninle
Sen hep böyle kal
Böyle kal ki dünya utansın önünde
Övünsün seninle
Sen hep böyle kal
Ne kadar büyüsen de
Kimleri sevsen de
Nereye gitsen de
Sen hep böyle kal
Hep böyle kal
Sakın hiç kirlenme
Sakın hiç kirlenme
Sen hep böyle kal
Kapıların ardından tüm karanlığı beyazlara boyadım sen korkarsın diye
Dallarına diktim dökülen yaprakları sen sonbaharı sevmezsin diye
Gökyüzüne yıldızlar çizdim sana yeryüzüne bulutlar
Gecelerine düşler bıraktım sabahlarına aydınlıklar
Yağmura aşık kelebekler
Ateşe aşık pervaneler gibi
Yana yana döne döne savrula savrula
Çok yüksekten uçtum ben
Çok yüksekten uçtum ben
Çok yüksekten düştüm ben
Çok yüksekten düştüm ben
Çok yüksekten uçtum ben
Ama
Çok yüksekten düştüm ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder