13 Aralık 2012 Perşembe

Yemin Et - Bora Öztoprak


Yar bütün gece sana baktim
Ay dili tutulmus güzelliginde
Sonu gelmez uykulardan uyandirdim
Bir tatli rüzgar oksadi yarim kalan gizli düsleri
Bir nefes çektim sigaramdan
Nolursun dogmadan günes seviselim yar
Dokun bana yasaklardan korkmadan sar
Vurulsun hançerden yemin et dönen olursa yar sözünden
Cayir cayir yanalim askimizdan
Vurulsun hançerden yemin et dönen olursa yar sözünden
Cayir cayir yanalim askimizdan

Yar bütün gece sana baktim
Ay dili tutulmus güzelliginde
Sonu gelmez uykulardan uyandirdim
Bir tatli rüzgar oksadi yarim kalan gizli düsleri
Bir nefes çektim sigaramdan
Nolursun dogmadan günes seviselim yar
Dokun bana yasaklardan korkmadan sar
Vurulsun hançerden yemin et dönen olursa yar sözünden
Cayir cayir yanalim askimizdan
Vurulsun hançerden yemin et dönen olursa yar sözünden
Cayir cayir yanalim askimizdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder