26 Aralık 2012 Çarşamba

Nöbetçi'nin Türküsü - Cem Karaca


Bana yazdigin son mektubun ucunu bu sefer bilerek yakmamissin
Sehre gitmeye karar verdigini söylüyorsun
Sen bilirsin
Verdigin bu kararin sen farkina varmamissin

Nöbette geceleyin ses geliyor daglardan
Artik bir dönüsün yok düstügün o yollardan

Yar beni o yar beni
Ille de yar o yar beni
Dagdan gelen ses degil
Mezara yar koyar beni

Sehirler güler ama
Kurt gibi kapar seni
Hayat güzeldir ama
Sermaye yapar seni

Nöbette geceleyin Ses geliyor daglardan
Artik bir dönüsün yok Düstügün o yollardan

Yar beni o yar beni
Ille de yar o yar beni
Dagdan gelen ses degil
Mezara yar koyar beni

Seni affedemem ki
Çektin gittin Yoz ldun
Seni yar diyemem ki
Dile düstün söz oldu

Nöbette geceleyin Ses geliyor daglardan
Artik bir dönüsün yok Düstügün o yollardan

Yar beni o yar beni
Ille de yar o yar beni
Dagdan gelen ses degil
Mezara yar koyar beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder