28 Aralık 2012 Cuma

Yağmur - Cem Adrian


Korkmuyorum artik senden gece
Korkmuyorum hiç karanlik
Üzerime gel istersen
Sar beni ben kaçip gitmem
Korkmuyorum artik senden yalnizlik
Korkmuyorum hiç korkmuyorum
Yüregime vur vur istersen
Kalmadi hiç kaçip gitmem

Sokaklarda yanimda dolasan yagmur
Geceleri basucumda duran yagmur
Avucumda ellerin yerine yagmur
Vur yüzüme vur yüzüme
Saçlarimda nefesin yerine yagmur
Dudagimda dudagin yerine yagmur
Gökyüzünden çaresizligimi yagmur
Vur yüzüme hadi vur yüzüme


Korkmuyorum artik senden gece
Korkmuyorum hiç karanlik
Üzerime gel istersen
Sar beni ben kaçip gitmem.
Korkmuyorum artik senden yalnizlik
Korkmuyorum hiç korkmuyorum
Yüregime vur vur istersen
Kalmadi hiç kaçip gitmem

Sokaklarda yanimda dolasan yagmur
Geceleri basucumda duran yagmur
Avucumda ellerin yerine yagmur
Vur yüzüme vur yüzüme
Saçlarimda nefesin yerine yagmur
Dudagimda dudagin yerine yagmur
Gökyüzünden çaresizligimi yagmur
Vur yüzüme hadi vur yüzüme

Daha hizli yagmur
Yag hadi yagmur
Aglar gibi yagmur
Vur yüzüme vur yüzüme yag hadi yagmur
Çok üzgünüm çok üzgünüm çok üzdüm yagmur
Kaybedecek neyim kaldi bu defa ne kaldi yagmur
Vur yüzüme hadi vur yüzüme
Yagmuuur
Yagmuuur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder